1/21/2014

#öken

en bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig


en bild på dig som är mer fördelaktig

vad har du gjort idag?
 Skola gym äta på kpk

och igår?
samma, fast inte kpk .. 

Bild på en gammal go vän

vad har du för framtidsplaner:
Studera klart, få mitt drömjobb, resa till enmassa konstiga ställen, möta mannen i mitt liv på ollis, bygga hus vid vattnet, köpa min drömbil, ha ett växthus, åka vattenskidor, äga en snöskoter, sluta tappa min ena tånagel en gång om året, hålla kontakten me alla polare, fara på kalajoenjuhannus me sara varje år enda tills vi dör, lära mej att sticka vantar, äga en iphone osv

en bild från i somras

vilken är din senaste googling?
hur man stavar fabolous .. 

vad står det i det senaste meddelandet du fick på facebook?
Hahaha huippu

vad åt du till middag idag?
Skolans überdelikata kassler ..

vad köpte du senast?
MOZZARELLA <<3<33<<ONELOVE<3<3<3

vad skulle du vilja lära dig?
att spela nåt intrument

vilket var ditt bästa ämne i skolan?modde typ .. 


den bästa frukten är?(haha samma svar som bruden jag tog listan av .. ) 
måste väl ändå vara en halvgrön banan

och den bästa grönsaken?
gurka god damn it

den bästa osten?MOZZARELLA <<3<33<<ONELOVE<3<3<3

och den bästa gröten?
klappagröitin (lingonjuttu)

är du en bra sambo?
jaa vafan, ja diskar efter mej och lagar utmärkt spagetti

en bild på förra årets bästa dag




en bild på förra årets sämsta dag

sista dagen med väldens bästa klass..







1 kommentar:

  1. hahah :D he va in fiin listo o bildin på mej va tydlig o braa,10/10 halvgröna bananer!

    SvaraRadera