9/03/2013

He va itt igår he itt

Tjaa stalkers!
Kort och gott ska ja summera mitt liv sen senaste inlägget;


Fått examen och studenten, sommaren kom och gick och nu sitter jag här. I min säng. I Karis.
w.t.f

Så därför tänker ja nu ta upp bloggjävel igen för att informera er om hur mitt liv rullar på nere i södra delarna av vårt fina land.

Hittills har skolan bara kommit igång, fått höra 100000 olika namn och ätit 100 bananer och 100 smörgåsar.

Skolan som jag går i heter Västra Nyland Folkhöskola. Och är en folkhögskola. ( no shit. ) Ja studerar grafisk design och serieillustration. 

Dethär är typ första gången i hela mitt liv ( förutom i högis...) som jag verkligen har tagit i en penna och skissat upp någonting. Inte alls min sak. Jag väntar bara på att få en dator framför mej. 99% av min klass ritar så jääävla bra. och de ritar manga, eller har jobbat med serier. Eller jobbar med serier. Å ja ba eeeeeeeeh va ? Va menas me en seriestripp. Ja känner mej som en tvättäkta noob. Men det blir väl bättre. 

Men nu ska ja skypa vidare med min saknade vasavän.


ttyl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar